Halide_70 Hamile öğretmen arkadaşlar, aşı olmayıp da pcr testi yaptıracak mısınız? Ben de aşısızım. Pcr da çok zor bir olacak. Sizce bu süreçte gebelere esneklik tanınır mı?
zehranurr Halide_70 aşı konusunda bir esneklik sağlanacağını sanmıyorum. Sağlık bakanlığı gebelerde aşı olabilir diyor çünkü 🤦🏼♀️
lentil Halide_70 hiç esneklik olacağını düşünmüyorm öğrencileri riske atmak istemiyorlar. Ben aşı olmuştum zaten ama haftada 2 gerçekten çok zor.
Derya2867 Halide_70 esneklik mesneklik vermeyecekler cümle alem hamileyken aşı olduk bişeycik olmadı diye orda burda reklamını yaptı şahsen ben hiç aşıya güvenmiyorum ama ben de mecbur kaldım 16 haftalık hamileyim bugün 1 doz sinovac olucam içim hiç rahat değil keşke esneklik olsa ama artık kapanmadır içindir vs kalktı maalesef