Kızlar dayanamadım test yaptım adetim bitti kahverengi akıntım ve kasık ağrım var bununla ilgili postta açtım. Hafif bi çizgi daha mı var yoksa bana mı öyle geliyo. Eger varsa bile baya adet oldum yoğun kanamalı adetliyken 3. Günü alttan muayene etti doktor ama gebelik le alakalı bisey sylemedi. Hatta yumurtan çatlamams bile dedi. Byle bisey olabilir mi yaa.