Babymoomy pnrysfdnz ablam tam 35.haftada yaptı 3100 doğdu 1hafta küvezde kaldı haftasını tamamlaması icin
Alyaesmaa pnrysfdnz ilk kızım 35+2 de 2165 doğdu 3gün küvezde kaldı. Şimdi 35+5 haftalığım 3 gündür açılmam var yatıyorum bununda küveze girmesini istemiyorum kilosu çok az daha doğarsa girer😣
Gonul_enes pnrysfdnz 36+5 de kizimi 36+7 de oglumu dogurdum..kizim 2900 50 cm,oglum 3kilo 49 cm dogdu..ikiside kuveze girmedi
Minnakannesiii pnrysfdnz ben ilk doğumumu tam 36. Hafta yaptım 2770 doğdu yavrum ciğer geliştirici filanda olmadım 15 dakika solunum desteği verdiler sonrasında hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür 🤲🏻 Şuanda 2 buçuk yaşında kardeşini bekliyo 🥰