Babymoomy Kızlar yaşadığımız yerde sular kireçli geliyor bugün banyo yapayım 1gün sonra sertleşiyor ve nem gibi kötü kokmaya başlıyor her şampuanı kullanamıyorum kokusundan dolayı siz ne kullanıyorsunuz
Mermaiddd Ben gebeliğin başından beri bebekk şampuanı kullanıyorum.Kimyasal içerik yoktur diye.normal şampuana göre biraz keçelestiriyor ama olsun bebişim için buna değer Babymoomy
Deletedmom5545 Ben biobellinda diye Bi marka var onun şampuanlarını kullanıyorum Tamamen bitkisel ve Türk firması