Kızlar selam dün gece aşırı sancım oldu hastaneye gittik nst çekildi sancılar çıktı ancak acilmam 1 parmak dedi ve geri gönderdi
Bel ağrısı mide bulantısı çok kötü bir geceydi sancılarım aşırı artmıştı şuan daha iyiyim ama acilmam çok az ve bebeğin kafası tam gelmemis dediler
Açılma olması için ne yapmalıyım ?