Umayyy lentil Valla cok iyi ya darisi basima ☺️ insallah ya bende en fazla 70 le kapatirsam sukur yani 😂
HollyMolly Ben yürüyüş icin dışarı çıkmıyorum kızlar. Vantilatör açık tv karşısında leslie sansone gibi yürüyüş yapıyorum. Olduğum yerde postacı gibi adım atıyorum yani. Yarım saat bir saat güzel oluyor 😀
HollyMolly Umayyy yok valla masterchef izlerken yürümüş oluyorum. YouTube da Leslie sansone Home Walk var. Orda hafif hareketlerle dar alanda yürüyüş yaptırıyor. Ben çok değişik hareketler yapmıyorum zaten postacı tazı durduğum yerde yürüyorum.