Hanımlar merhaba daha önce de yazmıştım boş gebelik hakkında dün kadın bir doktora gittim ve bana ikiz bebeklerimin olduğunu ama kalplerinin atmadığını söyledi ve elime muhtemelen başkasının olan ismimin yazmadığı bir ultrason kağıdı tutuşturdu ve detaylı ultrason istedi oradaki doktor da hiç bebeğimin olmadığını kesemin boş olduğunu söyledi tekrar doktora gittiğimde kan ve idrar tahlili verip bugün için kürtaj olmamı istedi bende güvenemedim başka özel hastaneye gittim oda bana boş gebeliğimin olduğunu söyledi ilaçla yada kendiliğinden düşebileceğini cerrahi bir müdahale olmasına gerek olmadığını söyledi siz siz olun sakın ola böyle diyen bir doktora inanmayın psikolojim alt üst gözlerim davul oldu hangi birine üzülmem gerektiğini şaşırdım artık aranızda bir anne adayı olarak bulunmuyorum ama isteyen ve olan tüm anneler benim için de bebeklerinize çok çok iyi bakın