Merhabalar Meleklerin Güzel Anneleri 😇😇 Tecrübeli anne adaylarımızdan fikir almak isteriz😍 Haftaya tam 12 haftalık oluyoruz kısmetse ikili tarama testimiz var nasıl oluyor acaba? Kandan mı bakıyorlar sadece bebeğin durumuna bir de kan vermeye aç karnına mı tok karnına mı gitmek lazım acaba ? Sonuç çıkınca aşamalar nasıl olacak nasıl bakacaklar acaba arkadaşlar tecrübeli anne adaylarımız yardımcı olabilir mi acaba hem de fikir paylaşmış oluruz ♥️