anne17 sancınız var sadece düzenli değil doğum için istenilen düzeyde değil ama bu sancı ile sizi salmaz doktorunuz büyük ihtimalle açıklığa bakıp daha sonra tekrar nst isteyecektir. Açıklığa ve efasmana göre de karar vericektir. Hakkınızda hayırlısı olsun. Bizide bilgilendirin