Seda_nrr bende tansiyon takipliyim. Tuzdan uzak duruyorum, bol su içiyorum. Hergün ölçüyorum doktora mesaj ile bildiriyorum. Soğuğa yakın suyla duş alıyorum. Duş sürem 10 dak anca. Fazla kalırsam fenalaşıyorum. Aman canım sıcak suyla sakın banyo yapma. Ilık yada soğuğa yakın olsun. bide dinlen bol bol, yorma kendini🌸