Semra2803 Ay yok korkutma kendini 😌 benim 3 taneydi doktorum her muayenede takip etti,keseye uzaktı hepsi ve büyümüyor oldugunu test etti. Hatta bi süre sonra kayboldular. Ben sezaryen dogum yaptım 39 gün önce. Hamileliğimde ya da sonrasında hiç bi sıkıntı yaşamadım. Lütfen içini ferah tut