lMinel evet ben de bugün tekrar gittim dra ast alt alp bakıldı hepsi baya yükselmiş. Kolestaz teşhisi konmuş oldu bugün. Artık haftalık gideceğiz kontrollere. Çok şükür bebeğim sağlıklı her bakımdan. Diyet konusunda bişey demedi ama ben de araştırıp diyete başlayacağım. Umut verdi yengenizin hikayesi, inşallah benim kızım da sağlıkla vaktinde doğar