aselnannesi Gamzeyuksel kızım erken gelmek istiyor maalesef :( kizlar dua edin vaktinde gelsin daha 34+3 üz doğum sancıları var doktor istirat verdi ama cok korkuyorum
magnolia_ aselnannesi kaç çıkıyor sancın cnm nst de bendede oldu doktor gündüzde yatcan kalmicaksın dedi mecbur kalmadıkça
anneyim_33 Gamzeyuksel son 40 kaldı bizimde tek sıkıntı ayagim şiş bide geceleri dönerken alt yanım çok acıyor zor dönüyorum🥴
Asellinaanesi anneyim_33 Günümüz aynı benimde son 40 ve dediğin gibi gece dönerken ya da kalkarken vajinada ağrı oluyor nst de bir şey çıkmadı sizin doktorunuz ne dedi
mutluugizz Gamzeyuksel son 40 benimde inşallah 30 Eylül beklenen tarihim inşallah o kadar bekletmez 🙄😍
Uzel havva365 aynı benim de son 30 ama ben 20 gün sonra gelsin istiyorum artık çok daralıyorum sıcaklardan
nslhhsn9221 Gamzeyuksel son 18 inşallah. Ne zaman gelecek diye heyecanla bekliyoruz. Bı kaç gündür tekmeler canimi acitmaya başladı. Sizde böyle durumlar var mı? Normal mi ki acaba
Merakettiklerim nslhhsn9221 Benim uzun zamandır canımı acıtıyor valla durmuyorlar yerinde, sağlıklı olsunlar da durmasınlar inşallah 🙃🙃🤗🤗
anneyim_33 mutluugizz evet çantamiz hazırda bekliyor 🤭 sizin hazır mı kız mı oğlan mi bizim oğlan 🤗💙😇
magnolia_ Gamzeyuksel mac 31 diyor ama 15 güne kalmaz gelir diyorum ben büyük ihtimal sezaryen olcak çünki
Ayliz_Metehan Gamzeyuksel aynen benimde 15 20 gün kaldı sezeryan için gün alıcam ondan net değil kaç gün kaldığı 😇 heyecan dorukta ama 😍🙏🏻