Öncelikle asi karşıtı kimseden fikir istemiyorum
kizlar resimde gorunen tarihlerde covit asimi oldum ilk dozumu oldugumda hamile oldugumu bilmiyordum bu sebeple ikinci doz icin araya 2.5 ay gibi bir sure girdi asagi yukari iki dozumda sinovac ancak ben daha ikinci dozu olali bir ay oldu ve ucuncu doz asi hakkim var suan aslinda mutlaka ucuncu dozu olacagim ancak ben 30 lu haftalarda dusunmustum suan 18 haftaligim sizce ne yapmaliyim kronik hastaligimda var asi olsammi olmasammi bilemedim yardimci olup fikir verirseniz sevinirim tskler
