hly_3001 Kızlar merhaba ,biz 18+1 haftaligiz ve uyku pozisyonu konusunda danışmak istiyordum sizler nasil uyuyorsunuz tamamen sol tarafınızdan uyumaya ne zaman basladiniz😇
kubratskya_ hly_3001 sağ veya solda uyuyorum biraz rahatsız olunca azıcık yan yapıyorm kendimi.. Sol tarafta uyumakta kan akışını hızlandırıyor
Busra_gunyuzlu hly_3001 29 haftaya gırdım sadece sağa tarafta yatıyorum sola yatamıyorum çünkü sol göğüsümde batma agrı kolda agrı omuza vuruyor anlamadım üşütmedımde hava sıcak bebek büyüdükçe mı oluyor bazen nefes alırken batıyor anlık sadece sağa yatıyorum hep 🙏😒🥰
prensesannesi__ hly_3001 valla nasıl geliyosa öyle uyuyorum sola yatmak sağlıklı diyolar ama uyuyunca illa değişiyo pozisyon bide benim bebeğim soluma yatınca tekmelemeye basliyo yatirmiyo ondan saga yatiyorum çoğu zaman mecburi 😂😂
eylusko hly_3001 ben 24 25 haftaya kadar nerdeyse hep sirt ustu yattım çünkü öyle rahat esiyordum. başka türlü uyuyamiyordum. sonra sırt üstü yatamaz oldum bebek büyüdü baskı yapmaya başladı.nefes alamaz oldum . şimdi saga ve sola . ama sağ tarafta ayakları olduğu için batıyor
Bir_tospik_beklerken hly_3001 bende alışkanlık yüzüstü uyuyorum soluma dönük uyusam bile bi şekilde yüzüstü pozisyonumu alıyorum 😝
hly_3001 Teşekkür ederim kizlar ,kafam karışmıştı benim de ,illa sola mi yatilmali diye ,o sekilde de uyunulmuykr bel .ağrısı yapiyor ben de ,sormak istedim😇🙏🏻