Benimde bebeğim 15 günlük 3. Gün sarılığı vardı doktor iki gün sonrası için tekrar kontrol vermişti karnını sık sık doyurmak ve her gün yıkamak çok çok işe yarıyor çok şükür kısa bi sürede evde atlattık gitti kontrolde de gayet iyi olduğunu söyledi umarım sizde basit bir şekilde atlatırsınız