Hafissee Sol göğsümün çevresinde böyle minik beyaz sivilcemsi bişeyler var Kızım emerken oraya degdiğinde cok acıyor sizde de var mı nedir bu beyaz minik sivilcemsi şeyler ya 😩
-derya-anne- Hafissee O bende de var canım ama benim acımıyo benim sadece doğumdan sorna oğlum emerken yara etti dönüşümlü olarak 2 tane krem kullandım yaralar iyileşti ama sağ göğsümün ucu hala daha emzirirken acıyo aynı yara varmış gibi