Tuba_35 37de değil misin ne acelesi varmış yaaa hayırlı olsun gözün aydın canımm insallah bir an önce sağlıkla ailecek evinize dönersiniz. Solunum sıkıntısı 37de olmuyor diye biliyordum şaşırdım sigara falan içiyor muydun canım ondan mı acaba neden solunum sıkıntısı cekmis ki