Anneler meraba bebeğim gaz sancısı cekio kakasını yapamio sab simplex aldım dün kullanıyorum daha faydası olmadı kimyon çayı içip faydasını gören oldumu acaba ne yicemide bilmiyorum bunalıma girdim gerçekten ne yesem gaz yapmaz anneler yardımcı olurmusunuz lütfen