Fasulye24 Nursa1994 ben öğrendim doğuran bi akrabamdan 1 hafta boyunca doğumdan hemen sonra 1kg kavanozlara kayısı kompostosu yapmış hergün 1 tanesini bitirmiş 10kg vermiş
Rabia64 Nursa1994 70 kilo ile hamile kaldim 85 ile doğum yaptım dogumdan sonra 81 e düştüm sonra ödem gitti iki ay içinde 76 da falan kaldim kendi uğraşlarım sonunda 68e düştüm simdi tekrar hamileyim
Ays0 Nursa1994 sezaryanla doğum yaptım. 54 ile başladım. 73 ile doğuma gittim, 3 kilo çocuk doğurdum ama 71 ile eve geldim. Şuan kızım 14 günlük ve ben 64 kiloyum. Hemen olmasa da ödem vs giderken kilo da gidiyor
Meyracukurmaraz Nursa1994 25 kilo almıştım toplam bugün doğum yapalı 7.gün sezeryan oldum 11 kilo gitti
Rabia64 Nursa1994 emzirmekte yardımcı oldu birde termal tayt giydim bol su içtim yamuna korse falan kullanmıştım simdi bu hamileliğim de dikkat ediyorum çok kilo almamak için
Bloggeranne_93 Nursa1994 Nursa1994 sezeryandan sonra cok gitmiyormus diyorlar yaa bende zorunlu sezeryan olacagım bakalım kac gıdecek 🥺🥺
Sed22-09 Nursa1994 55 kilo ile hamile kaldım 73 kilo doğuma girdim doğumdan çıktıktan sonra 57 kiloya düşmüştüm canım :)
gullcannn Nursa1994 Hamileyken kilo veriyordum daha zayiftim😂 Çok iştahım yoktu. Ama emzirince birden içim eziliyor resmen kendimi mutfağa atıyorum. Emzirirken zayiflayanlara bravo cidden.