[silindi] korkmayın korkulacak bişey değil sadece dikkat edilmesi gereken bir husus 🌻 benim 12ci haftamda baskı oluyordu normaldir düşüncesi oldu o sıradada zaten detaylı ultrasona girecektim girdim orada öğrendim öncesinde çok anlaşılmıyor. Doktorum ilaçlar verdi kullanıyorum hala çok şükür bir sorun yok sadece dikkat ediyorum evden çıkmıyorum çok gerekli olmadığı takdirde 🌻 evet muayenede gözüküyor doktorunuza söyleyin ölçtürmek istiyorum diye ölçer zaten. Ama illaki kısalıktan olcak diye bir kaide yok dimi kafanıza takmayın bir sorun yoktur Allahın izniyle 🌻🌻🌻💜