Mom51122 Kızlar hamilelik döneminde sürekli okuduğunuz, okunması tavsiye edilen dualar, esmalar var mı?
derya46 Mom51122 ben salevat kelimei şehadet ve kelimeyi tevhit zikrediyorm sesli sekilde elimi kanima koyup ovaliyorum
gamzosgamzos Mom51122 ben kizimda her sabah sag elimi karnima koyup 99 defa Ya Mübdi esmasını okumustum esimde aynı sekil karnima koyar elini okurdu simdiki gebligimdede devam ediyoruz
PrenslerveAnnesi Mom51122 doğum kolaylığı için ben inşirah süresini çok okudum okdar güzel de anlamı varki sanki biz hamileler için ❤️Yeter ki Allah de o bir kolaylık verir inşallah
tgba715 Mom51122 canım ben elimi karnıma koyup felak nas ve ayetel kürsi çok okuyorum. Bazen de Ya şafi cekiyorum. Hareketlerini hissettikçe de unutmadığım zamanlar salavat cekiyorum. Allah hepsine hepimize sağlık versin kucağımıza sağlıklı be hayırlı bir şekilde almayı nasip etsin
Mom51122 derya46 Kelime-i tevhidi okumanın belli bi sayısı var mı, aklınıza geldikçe mi söylüyorsunuz
Mom51122 tgba715 amin inşallah 🙏 ben de bebeğin sağlıklı olması için ya Halık, ya Bari, ya Musavvir okunmalı diye duydum ama kaç defa okunmalı onu merak ediyorum, hatırladıkça söylüyorum