Ozen1 iki defa elif tozkıra gittim. Bir kerede özgür aktaşa gittim. Sonrasında özgür hocanın asistanı dr.hazal sağkol(ki hazal hanım sayesinde oğlumda başından beri gelişim sıkıntısı olduğunu öğrendim çok harika bir doktor ) miad gebe polikliniğine gitmemi söyledi 36.haftadaydım o zaman. Oraya başladım oda doğum acilin içinde poliklinik. Orada da cansu hoca ilgilendi benimle. Hepsi çok şekerlerdi. Ama yatışımı vardiya değişimi yüzünden ilter hocanın asistanı yaptı. Ki oda hep annecim diye hitap ediyor ve çok tatlılar yani harika insanlar. Doğumda uzman doktorum reyyan hanımdı. Asistanı dr.Berk Özgit yaptırdı doğumumu.