Ela20 Yaaa bu kadar tesadüf olamaz bende 5 gün gecikmeyle sizin yaşadığınızı yaşadım 5 gün gecikti 12 adet olucaktım 17 si oldum aynı sizin gibi önce az ikinci gün normal adet gibi geldi ve yumurtlama günümden sonrada erken gebelik belirtilerinin hepsini yaşadım kuzum.12 si olucaktim dedim ya 13 ü gecikince kan tahlilnde negatif çıktı 17 si 5 gün gecikme sonrası sizin yazfığınız gibi adet gördüm ama garip geldi bu ayki adetim ve 20 bitti 4 gün sürdü bugünden sağ sol kasık hafif batmalar var.ne zaman kan tahliline gitsem🤲🥰