o1anneadayi benstiyor desin canım sıkıntı değil kesin demediği sürece bugün bir haber aldım ben erkek demiştim basyübaya dr 16 haftalıkken kıza benzetmişti ben dedim basbaya pipi belli yani sonradan erkek çıktı seninkide öyel olacak gibi tekrar baktım nuba göre erkek ama tabi kız da çıkabilir en iyisi beklemek 😅🤣