U-E Aysemre1 cok sıkıntı cekiyorsan bi acile ugrayıp nst cektirip muayene olabilirsin canım sana agrıların normal diyebilmem için görmem lazım
Sevgikaya1525 Aysemre1 böyle saçmalık mı var benim böyle iken erken doğum denildi acil yatış yapıldı durduruldu adet sancısı gibi ağrılarım vardı bacaklarıma ayaklarıma vuran deli gbi sızlıyordu