Evet var canım özellikle nst bin sonlarına doğru biraz artmış ama hemen doğum yapacağın anlamına gelmiyor ama bi muayene olman gerekir diye düşünüyorum. Gebeliğininsonlarına yaklaştıysan açılman olabilir doktorun sancını yeterli görmüyorsa günün de dolduysa suni sancıyla destekleyip doğumunu başlayabilirler. Sağlıkla al kucağına ❤️