zeynepin_annesiiii bende bir gün boyunda hareket etmedi korktum nst çektirdim hareketler azdı ve eşte yaşlanmam vardı onun için sıkı takipteyim salı günü (36+1) dr alacak doktorum bebişi, ama dr şey demişti yeri daralıyor çok hareket etmez ama uyanık oldugun saatlerde en azından tekme dönme kendini belli etmeli