Momomia benim ikinci doğumum ilkini de o hastane de yapmıştım ve memnun kalmıştım tekrar o yüzden tercih ettim ilgi alaka yoktu zaten acil gece gittim suyum gelmişti nöbetçi doktor vardı beni hazırladılar ameliyathaneye aldılar spinal sezeryan oldum ama dozunu ayarlayamadılar acı hissettim ameliyathane boyunca ağladım acı çekiyorum diye bana sürekli sakinleştirici yaptılar çıktım herkese şikayet ettim herkes birbirinin yüzüne baktı aaa öyle mi hıı filan gibi sonrasın da ilk kızım da estetik dikiş olmıştum bunda bildiğimiz beni normal dikmişler bir hafta sonra dikiş aldırmaya gittim yani herşey şaka gibiydi parayla rezil oldum sözde özel hastane insan yerine koyulmadık yani