gazetecianne Bi gündür soldaki iyi hareket ediyor da sağdaki hiç etmedi nerdeyse 1.5 gündür kafama takmaya başladım başına gelen var mı
Kurbagaopenkiz gazetecianne e benim de oyle solda hareket ediyor yada gobek deligimin ustunde niye bunu kafaya taktiniz bu bir sorun mu?
ZumrutHanim gazetecianne ben. oluyor oyle. bebek plasenta karin duvarı organ vsye degmeyip yeri rahat olunca hissetmeyebiliyormussun
Zeynep_49 gazetecianne benimde sağdaki çok hareketli soldaki ayakları aşağıda sadece aşağıda baskı yapıyor onu hisediyorum ben ilk başlarda sağdaki oynuyor soldaki hiç oynamiyor diyordum doktoruma sordum yatis pozisyonu farkli solun boşluk ondan orda hareket yok demişti bana
gazetecianne Kurbagaopenkiz ikiz iki tane bebek var bir tanesi hareket etmiyor hiç ayrıca niye kafaya takmiyim pardon da ???
Kurbagaopenkiz gazetecianne ben size kotu bise demedim ki niye boyle tepkilisiniz bu bi sorunsa bende kafama takayim ve doktora sorayim diye ''bu bir sorun mu""dedim ayrica ikiz bebek beklediginizi bilmiyordum saglikla kucaginiza alin kullanici adimi niye begenmediniz
Serapbingl gazetecianne kafanıza takmanız gereken bir şey olduğunu mu söylememiz gerekiyor anlamadım, çok taktıysanız dr a görünün, buradan tedavi edilmiyor destek olunuyor!!!
ZumrutHanim gazetecianne sabahtan beri soldaki tekmeliyor hep oyle sagdaki sadece sivriliyor altta ustte geriliyor oyle anliyorum sagdaki daha uysal soldaki daha haşin belki seninkiler d eoyledir ya da dedigim gibi altta kaliyodur hissetmiyosundur
gazetecianne Serapbingl Serapbingl e bu yorumu da yazma o zaman konuşmak için konuşma onun yerine destek olabilirsin üsluba bak
Kderdenzmsl İnşallah bı problem yoktur 🤲 yazılanları okuyunca istemsizce gülümsedim ikiz istediğimden sanırım benim tek gebelik ama çok tatlı geldi konuşmalar sağdaki soldaki demeniz ay ne güzel bı duygu içim bı hos oldu🥰🤗