Bittercikolata Haydinn Teşekkür ederim bende damaksiz iyi sanıyordum bostan yere almışım bunları o zaman. Acaba eczaneden alınan markasız sağlıksız olur mu ki
Haydinn Bittercikolata hiçte olmaz o kadar para bayılıp alınan emziği tutmaz bizim bebekler 10 liralık emziği tutarlar 😂 alınca suda kaynat beklet 5 dk sonra kullan canım
Serraa Bittercikolata normal eczanelere satılan ürünlerden aldım bebek mağazalarında da var markasız ürün yok ki zaten wee baby almıştım ben
Yenibirannee Bittercikolata 2 gün once dogum yaptim bende avent aldim damaksiz olan bebegim aynı gün icerisinde aldi. Ilk oda atti ama elimde bi 15 saniye kadar tutuyorum agzinda tam kavradiktan sonra biraktim tutuyodu ağzında
Bittercikolata Yenibirannee yok valla benim bebeğim istediğim kadar elimle destekleyim elimi çektiğim an ağzından düşürüyor. Ememedi bunu