CansuCaTurkmen Hanfendi doktor olmadığım gibi müneccim de değilim, düşük Riski vs bahsetmemişsiniz ne bilelim ? Böyle bir riskiniz varsa geçmiş olsun Asıl riskliyken doktora sormak yerine burda çözüm arıyor olmanız ayrı ayrı bi bilinç!? Çok biliyorum diye birşey söylemedim olayı nasıl çarpıtsam da üste çıksam diye çabalamanıza gerek yok. Evet ben de fikir alışverişi için bu uygulamayı kullanıyorum. Ama değerlerimi yazıp doktor aramıyorum. Aradığımda aldığım cevaba böyle sert tepkiler vermiyorum. Daha fazla konuşmak çok istediğim bi durum olmasa da kendimi savunmak zorundayım ;)