gamzosgamzos Galina_67 benim kizimda arada yesil yapardi 2 foktor gorusu aldim normal oldugunu soylediler
Esraali Galina_67 yeşil kaka üşütünce olur sizde üşğtseniz sütten gecer sarı normal olanı doydugunu gmsterir