Bstg Bebeğim baş asagiydi en son 34uncu haftada. Kontrole daha gitmedim. Kanala mi indi acaba neden hareketler bu kadar aşağıda?
minnakannecim Bstg Bende 37+5 haftadayım canım benimde aynı sorunlarım var doktorum rahim kendini doğuma hazırlıyor bu sancılar yalancı sancı olması iyi bişey dedi
Gonul_enes Bstg bende 36+1 im 34+5de gittim en son, haftaya carsamba gidicem ins,benimkide bas asagisaydi ne vakittir ,kanala girse baski olur sanirim varmi baski, yada hareket neden asagida demissiniz nasil hareketler ki bunlar
minnakannecim Bstg Zaten sancı gibi değil sanki ayağı aşağıdaymış da vuruyormuş gibi bir his oluyor benim
Bstg Gonul_enes cok baskı yok ama normal bebeğin el kol hareketleri muhtemelen. O hareketleri kasiklarimda ve vajinada hissediyorum