Merhabalar, bebeğim Aralık sonu doğacak. Kışın doğum yapmış tecrübeli annelerden veya bilenlerden yorum istiyorum:) yenidoğan tulumları hep ince oluyor. Uyku tulumu alacağım ama bunun dışında ince tulumları giydirdigimde üşür gibime geliyor. Birde hastaneye gidersek filan kışın ne giydiricem çok soğukta? Bu arada kundak tulum diye geçen ergopouch marka tulumları çok tavsiye ettiler incelemek isterseniz.