Aselminamm Kızlar yengemin doğuma 2 hafta kaldı bugun doktor ona bebegin erkek dedi . Bana kiz demiştiniz vs dedi doktora . Doktorda ayrıntılı ultrasyonda sormadin mi sen dedi o da sormamış o zaman 😁 bütün hazırlıklarını yapmıştı bende 7 aylık hamileyim detaylida sordum kiz dedi sizce değişir mi simdi korkuyorum birsey almaya
Gry Aselminamm Erkek bebek aslında cok küçükken belli ediyor kendini nasıl o zmna kadar doktor net bsy söylememiş. 😊tabi hayırlısı olsun. Hazılıklar açısından kötü olmuş
Ciara93 Aselminamm çok hoş ya 😂 işin garibi iki hafta kala doktor durduk yere niye cinsiyet söyledi ki ? Ben de sorsam değişir mi acaba 😂😂
Haticekale Aselminamm ablama doğuma kadar kız dediler. Doğum yaptı erkek çıktı bebek. Hastanede bebekler mi karıştı dedik ama o saate kadar hiç kız bebek doğmamış. Senin anlıcan belli olmuyor bu işler
Kadirvemalik Aaa çok değişik Bu zamana kadar hiç sormamış mı ilerleyen haftalarda. Ben erkek hissetmeme rağmen erkek olmasına rağmen yine de sordum 6.ayim da bile. 😄😄
Nisanurr Yuhhhh 🤦♀️ Şaka mııı 😂 doğuma 2 hafta kala cinsiyet mi değişir ya 😂 neyse kızımız biraz erkek kıyafetleriyle büyüyecek olsun bakalım 🤗
Nidanurfirat Yaa bunları gördükçe hüsrana uğruyorum. Banada birtek detaylıda kız dediler ve başka hiç bi doktor görmedi göstermiyır dediler. İnşallah değişmez diye dua edip duruyorum. Odası kıyafetleri herşeyi pembe ve tüm alışveriş tamam 🤪🤪
MucizemE Detaylıda neyse o oluyor genelde değişme olasılığı 0 gibi birşey 😁 yengen de sorsaymış keşke ben 36+3 oldum hala soruyorum muayenede korkudan 😁 hayırlısı olsun
Aselminamm Kızlar o sordu 4 5 aylıkken kiz dedi doktor ondan sonrada sormamış daha bugun son zamanları olduğu icin doktor bakmış erkek dedi o da sok oldu ama detaylida sormamış doktora zaten devlet hastanesi cok ilgilenmiyorlar bizde dedik 1 2 takkim düz beyaz alalım da doğsun gele kesinlersin cinsiyeti oma gore tekrar alışverişe gideriz :)
Didemalkanendik Ayy 34 haftadayım her gittiğimde soruyorum korkuma aman sağlıklı olsunda cinsiyet önemli değil tabi eşyaların pembe ağırlıklı olması sıkıntı ama sıkmasın canını tatlım yaaa tek derdiniz bu olsun