Senem_kirecci Elifemirhan 38+3 te gittim 3420 kilosu ama her bebek farklıdır canım önemli olan sağlıklı olması doktor bana sen hep ne yiyorsun şeker mi var diyordu karpuz bol bol ye muz ye kadar ye kuru yemiş ye incir şeftali bunları bir hafta ye kilosunda farklı goreceksin
Ayln1613 Elifemirhan benim 37+2 de 3169 gr dı ama doktor inş doğru ölçmüşümdür dedi son haftalarda ultrasonda yanılma payı yükseliyor.. size neden gün verdiler kilo alımı filan mı durdu ?
Senem_kirecci Elifemirhan ben yediklerine çok dikkat ettim sende et sabah kahvaltısını asla kaçırma sadece bir hafta yap bu dediklerimi farklı gorurusun
Nur2308 Elifemirhan Bebek kg aldıran şeyler ye canım Bu haftalarda bebek hızlı kg alıyor zaten Ben oyle yapıyorum haftamız yakın senle 3 kg gecmiş durumda şuan bnim bebegin kg
Yenibirannee Elifemirhan benimde 36+5 haftalikken 2800 kiloydu bebegim. Sonra 38+5 de yani 2 gun once dogum yaptim 3450 kilo dogdu. O 2 hafta cok tavuk et yogurt sut tukettim ve yemekten sonra sol tarafıma uzandim fazla hareket etmedim… insallah sizde de faydasi olur
Elifemirhan Yenibirannee Yemeğimi yedim soluma yattım bugün meyve de yedim ette yedim yoğurtta yedim soluma yattım bu 10 gün bu yöntemi deneyecem inşallah faydasını götürürüm
mujdezengin Elifemirhan 37+3 bugün gittim 3 kg ama önemli olan bebeğin sağlığı bir problem olsa doktorunuz söylerdi zaten neden kendinizi üzüyorsunuz boş yere 4 günde bile bir anda kilo alınabiliyor benım salı günü seZeryan olacak
Elifemirhan mujdezengin Ya bilmiyorum çok zayıf geldi bana ilk oğlum 3600 doğdu bu böyle zayuf olunca kendimi suçladım doğru düzgün yemek yemedim ondan mı kilo almıyo diye
Dilara-23 35+2 2850 bizimde ben çok meyve tüketiyorum muz kaşar bebeğe çok kilo aldırıyo diye biliyorum bol bol meyve tüketin ama bence kilosu yerinde olması gerektiği gibi yoksa doktorunuz derdi canınızı sıkmayın🥰
Elifemirhan zubeydekrkcc Tabi öyle de bebekler genelde ödemli doğuyor ya bide doğumdam sonra o ödem gidiyor daha da zayıflayacak
annesininpirensesi Elifemirhan 37+1 bugun hastanedeyım 2800 dedı kilo az almıs dedı haftaya carsamba gun verdı 37+6 da dogum
icedearth Elifemirhan bebeğinizin sağlığında bir şey yoksa kilo çok önemli değil ve ultrasonda 200 gram kadar oynayabiliyor doktorunuz bişey demediyse endişelenmeyin kuruyemiş kuru meyve taze meyve et yoğurt tüketmeye çalışın bolca
Agnesmom 38+5 de 3408 kg dı bizimki ama diğer arkadaşlarında dediği gibi her bebek bir değil kız erkek bile farkediyor Kilo aldırmak istiyorsan eğer dedikleri gibi kaşar, muz , ceviz, badem, fındık bunları ye derim 🙋🏼♀️