Yeternur ben 7+1 de bebeğimi görüp kalp atışını dinlemiştim ama arkadaşında dediği gibi betayla bi alakası yok kuzum haftayla gelişiyo hepsi. Zaten bi haftadan sonra betana bakmıyolar rutin kontrollerini yapıyolar ben en son betama 5. Haftada baktırmıştım doktor isteğiyle onun haricinde yapmıyolar :)