NurayHamzaKapar
25 haftalık hamileyim. Açlık tokluk şekeri ölçtürdük . Açlık 82 tokluk 200 çıktı. Ama sağlık ocağında ebe kahvaltı yaparken reçel bal tatlı şeyler ye muhakkak dedi ve ben şeker kullanmayan biriyim. Kahvaltıdan sonra midem bile bulandı. Doktorumu aradım yarın için gel dedi. Bu durumda olanlar varmı .? Şimdiden teşekkürler 🙏🏻