Ozzz14 Arkadaşlar merhaba, kamu çalışanları için 24. Hafta da hala izne ayrılabiliyor muyuz ? Uygulama devam ediyor mu bilgisi olan var mı?
Dilektirmik Evet devam ediyor son çıkan genelgede devam ediyor yazıyor idi şuan ben 24 hafta idari izinindeyim haftaya 32 hafta raporumu alacağım