durukusunannesii Afracim canım ben özelde yaptırdım doktorum reçete yazdı eczaneden sadece ilaç parası aldılar 100-110₺ civarıydı . Hastaneye göre değişiyormus sen bi hastanene sor istersen
Mehparesultan Arkadaşlar doktora gittiğimde unuttum sorma yi eşimin 0+ benim b+kan uyusmazligimiz yok dimi internetten araştırdim öyle diyordu
Afracim Mehparesultan anne negatif baba pozitif olursa eğer uyuşmazlık oluyor canım ikinizde aynı iseniz veya baba negatif sen pozitifsen olmuyor
Vahideozturk2 Afracim Eczacılar birliğinden bu iğneyi ücretriz olarak alabiliyorsun, İstanbul anadolu yakasında oturuyorsan kadıköy de natilus un çok yakınında , internette İstanbul Eczaci Odasi Kadiköy İrtibat Bürosu şeklinde aratabilirsin
Vahideozturk2 @Afracim eczacılar odası reçete istiyor yalnız, ben 28. Hafta doktora gitmiştim iğneyi reçeteye yazdırmıştım. Sonra eczacılar odasından iğneyi alıp, hastanede acile yaptırdım 15 lira aldılar iğne yapmak için
Chemstry Afracim bende özel hastane takipliyim doktorum reçeteyi yazdı ecza deposunden 10 lira karşılıgında aldım ilacı gido takipli olduğum hastanenin acilinde yaptırdım. 600 lira falan vermeyin yazık o paraya. Bununla ilgili çok yorum okudum ucuk fiyatlarda gördüm. Özel olmazsa bile devlette olun yazık
Afracim Chemstry yok canım ben zaten randevu aldım devlete o parayı veremem özel hastaneye bi iğne için gerçekten gereksiz yani