Nisan4523 doktorum kesinlikle öneriyor. İki takipli hastası çok ağır geçirmiş, biri şuan entübe olmuş. Beni korkutmak istemediğini ama olmamın daha yararlı olacağını anlattı. Aslında olmak istiyordum aşıyı bekliyordum ama gebelik girince araya kararsız kaldım. Geçen seneden beri çalışmıyorum, çalıyor olsam hele öğretmen olsam mecburi gibi şuan. Kafam çok karışık, evden çıkmıyorum, eşimde kendi aracıyla gidip geliyor kalabalığa karışmıyor. Ailelere zaten gitmiyoruz. Çarşı pazara da çıkmıyorum. Bilmiyorum belki eylül sonu gibi yaptırırım, doğum için hastaneye yattığımızda da kalabiliriz çünkü böyle bi ihtimalde var.