Betbetbet Prilam nefes darlığı ve sırt ağrısı yapıyor ama içmezsemde hicbirsey yiyemiyorum. Basına böyle bir durum gelen var mı 🙁
Minaminisi Betbetbet ben 16 haftadır kullanıyorum hiç böyle yan etkisi olmadı bana. Bende uykusuzluk yapıyo sanırım. Almazsam yataktan kalkamıyorum. 🤷🏼♀️
hamileyimkiben Betbetbet bende kabus görüyordum uykularımda , yan etkilerini okudum seyrekte yazıyordu şok oldum . daha da içmedim . arkadaşımı da sersem yapıyormuş algılarım kapanıyor konuşulanları bile zor anlıyorum kafam uykudan kalkmıyor diyor herkese farklı😅
Betbetbet hamileyimkiben bende uykudan kalkamıyordum resmen artık kullanmıcam ne yapıcam bulantılar için bilmiyorum :(
H_myra1 sema12818 gece yatmadan 1 sabah bir içiyorum doktor akşam 2 al dedi ama o zamanda yetişmiyor ilaç uyku yapıyor ama sürekli uyumak istiyorum içmezsem kusuyorum
sema12818 Betbetbet 1 e düşürmeyi denedizmi peki? 2 ay bende kullandim ama yatmadan once 1 tane iciyordum beni idare ediyordu hicbir yan etkisi olmadi.
NurseL72 Evet yapıyor nefes darlığı çok ayakta kalamıyorum onun için bırakmaya çalışıyorum inşallah bırakırım
merakliblog Bende yapmadı. Başka ilaçlar var dramamine ve ya zofer gibi muadil, onları kullanmayı deneyin tabi dr sorarak.