Bende numune verdim canim hafif bogazda acıma ve giciklanma hissiyatı var başka biseyim yok inşallah negatif çıkar diye bekliyorum ıhlamur nane limon bile yasak normalde ballı süt iç ve arkadaşın dediği gibi düzgünce beslenmeye çalış arada parol alabilirsin çok iyi geliyor şahsen pozitif çıkarsam ben öyle yapicam başka seçenek yok.s