Sny3838 10 haftalık gebeyim ve vücudum çatlamaya çok meyilli o yüzden en azından hafif atlatmak istiyorum öneri ve deneyimlerinizi paylasir mısınız??? Biraz araştırdım lierac diye bi ueun buldum ama bitkisel olması daha çok tercih edeceğim bı durum 🌸
Gkc92 Sny3838 35+1 im lierac ve bio oil var ikisini birden kullandım düzenli bir şekilde henüz çatlağım yok. Belki fikir olur size 🙂
FusunF Sny3838 doktorum bana mustela çatlak yağı verdi bide ben Hindistan cevizi yağı aldım aklınızda bulunsun
Gizemin-minnakI @Sny3838 bana doktorum lierax kullan dedi aldım . 16. Haftadayım şimdilik çatlak yok ama ben bio oil de aldım . Bence bio oil daha güzel nemlendiriyor . Sabah lıerac sürüyorum . Akşam bunu . Bir de kantaron yağsı aldım öğlende Onu sürcem😂😂 çok beyazım bir de bende çok müsaitim çatlmaya. Ama ne yaparsak yapalım . Biraz genetik.
Gizemin-minnakI @Kurbagaopenkiz valla bana da herkes bunu önerdi bilemiyorum . Ben doktoruma sorucam.
Beyzaguven1 Sny3838 Hindistan cevizi yağı kullan badem yağı vss kullan, ben lierac aldım birsürü paraya hiç bir işe yaramadı