Alperenin_Annesi Günaydın hanımlar.Bu üçüncü gebeliğim.geceden beri belim ağrıyor. Adet olduğum zamanlardaki gibi ağrı bu..karın ağrısı da eşlik ediyor ara ara.. 28 haftalığız.. normal mi ? 😑