Tgcycl bol dua edin. Benim 9 tane toplandı. 2 tane olgun çıktı. 2si de döllendi. 3.gün 8 hücreli, devam edelim mi transfer edelim mi dedi doktorum ve embriyolog (normalde onlar karar veriyordu ama 4 denemede hep 3.gün olduğu için bu sefer kararı bana bıraktılar 5.denemede). Ben de 2si de ölebilir ama yaşayabilir de, devam dedim. Çok şükür ikisi de 5.güne gitti. Sizin de gider Allahın izniyle. Bide onlar anlıyor zaten çok kaliteli, gidecek gibi duruyor diye söylemişlerdi bana. İnşallah cumanın hürmetine gönlünüzdeki gibi olur