SahraKubra Serraa ben 5 buçuk haftalık iken doktora gittim kese oluşmuş 10 gün sonra gel kap atışını duyalım dedi yani 7 haftalık iken ama araya bayram girdiği için 9. haftada gidebildim ilk o zaman duydum 🙃