Zelem anlıyorum, benimde kordonda kanam alanı var çok küçük. İlk gebelikte de vardı, preeklemsi teşhisi kondu ama korkulacak bisey değil, dikkat ve sürekli takip gerekiyor. O yüzden coraspin kullandım sonuna kadar. Şimdiki gebeliğimde de olma ihtimali var, yine coraspine başlattı doktorum. Kendinizi çok yormayın, dinlenin bol bol. Ben sol tarafıma yata yata gebeliğimi tamamladım , bebeğe daha iyi oksijen gidiyor diyor doktorum.