Bu gece bitmek bilmeyen sancılarım kasılmalarım başladı sabah 7′ye kadar zor dayandım geldik hastaneye doktorumuz kontrol etti açıklık yok ama sancılar var yatış yapıldı akciğer gelişimi için hap verildi ona göre bi kaç gece kalıcaz birazdan nts’ye bağlanacak İnşAllah geçer biraz daha beklese iyi olur dua istiyorum 🙏